dilluns, 7 de maig del 2018

Idees previes sobre el pa.

COM PODEM FER UN PA QUE SIGUI BO? 



Quan ha marxat la Gemm cadascú ha explicat les coses que posaria per fer pa, hem recollit les idees prèvies i les hem penjat al mural, al final de l'itinerari mirarem si el que han dit és veritat o no.

ABRIL: Posaria una massa i amb un “rodillo” la xafaria i després la posaria al forn
QUERALT: Primer posaria farina, aigua, sal i un “rodillo”, després ho posem a torrar.
MARTINA: Es fa amb farina
AXEL: Hem de posar el pa al forn
ANNA: Amb aigua i sal
SOFIA: Xafem la farina amb el “rodillo” i la posem al forn.
ARLET: Amb la massa fem la forma del pa, la posem al forn i la traiem.
XUYAO: Amb aigua, farina i ho posem al forn.
OCTAVI: Posem la farina sobre la cuina I la posem al forn.
JUDITH: Donem la forma que vulguem a la massa amb la farina i ho posem al forn.
ADRIÀ: Posem farina a la taula fem la massa, li donem forma i al forn.
MARIA: Agafem la massa posem farina a la taula i a la massa, fem la forma i al forn.
ÉRIC S: Posem massa i farina i ho posem al forn.
SEBASTIÀ: Amb la farina faig la massa li dono forma i ho poso al forn  i per què no es cremi poso el rellotge 10 minuts o més.
ONA: Posem aigua amb farina i amb el “rodillo” ho fem finet després ho posem al forn.
NIL: fem la massa amb farina, mantega, una culleradeta petita de llevat, aigua i amb el “rodillo” li donem la forma i cap el forn ¼ o ½ horeta.
MARTA: Posaria massa, una mica de farina, aigua i ho aplanaria amb el “rodillo” i al forn.
PAULA: Posem farina, aigua i cap al forn.
ÀLEX: Amb farina i aigua.
DÀLIA: Posaria farina, aigua i cap el forn
HUGO: amb farina, massa amb el “rodillo”  li donaria forma i al forn.
EMMA: Faria una bola de pa la posaria al forn i tiraria més farina per sobre.
ORIOL: Amassaria la farina, la posaria en un motlle i al forn.
ÉRIC G: LA MASSA, AMB FARINA, AIGUA I AL FRON.
JANA: massa, farina, aigua i al forn

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada